JIN JU FENG

16 Anni di Esperienza di Fabbricazione

Cinque anni di riduzione di capacità, a perdita di pesu in acciaio guarda indietro

Ricertamenti, a Cummissione Naziunale per u Sviluppu è a Riforma è u Ministeriu di l'Industria è di a Tecnulugia di l'Infurmazione anu annunziatu chì urganizaranu una ispezione naziunale di "sguardu in daretu" di riduzzione di capacità d'acciaiu è riduzzione di a pruduzzione d'acciaiu grezzu in u 2021. Nanzu, Xiao Yaqing, Ministru di l'Industria è Tecnulugia di l'Infurmazione, hà dettu ancu chì intornu à u scopu di "duale carbonu", hè necessariu riduce decisamente a pruduzzione di l'acciaiu grezzu. Durante i cinque anni di riduzione di a capacità produttiva, l'industria di l'acciaiu face di novu cambiamenti è sfide.

Cinquant'anni di dimagramentu "guardate in daretu"

"À partesi da u 2016, ci vulerà cinque anni per riduce a capacità di pruduzzione di l'acciau grezzu da 100 à 150 milioni di tunnellate". Questu hè u scopu di travagliu stabilitu prima in l '"Opinioni di u Cunsigliu di Statu nantu à a Risoluzione di a Capacità eccessiva in l'industria di u Ferru è l'Acciaiu per Rializà u Sviluppu di Difficultà.

U 1u di marzu, Xiao Yaqing hà introduttu in una cunferenza di stampa chì dapoi u 2016, a strategia di "trè rimuzzioni, una riduzzione è un supplementu" hà fattu un prugressu significativu in a riduzzione di a capacità di pruduzzione d'acciaiu, chì hà digià cumpressu 170 milioni di tunnellate di capacità di produzzione d'acciaiu. Si capisce chì a capacità tutale di produzzione d'acciaiu grezzu chì si hè ritirata da "imprese zombi" hà righjuntu 64,74 milioni di tunnellate.

Per uttene megliu a prossima tappa di riduzione di capacità, in u 2021, a nova versione di u mo paese di l'implementazione di misure di sostituzione di capacità d'acciaio è di presentazioni di prughjetti d'acciaiu è altri documenti impurtanti serà emessa per assicurà chì a capacità totale di produzione d'acciaiu sia ridotta solu .

U cuntrollu di u rapportu di rimpiazzamentu hè un mezu impurtante per uttene a cumbinazione organica di pruibizione di nova capacità produttiva è di regolazione strutturale. Sicondu i dati, dapoi l'implementazione di e Misure di Implementazione per a Sostituzione di Capacità in l'Industria di u Ferru è l'Acciaiu in u 2018, da u 2020, 16,25 milioni di tunnellate di capacità di produzione d'acciaiu sò state ritirate, cù una uscita netta di 26,3 milioni di tunnellate, cun un ratio di uscita di 1.15: 1.

Fusioni è riorganizazioni sò ancu in prugressu. L'annu scorsu, China Baowu hà successivamente riorganizatu Maanshan Iron and Steel è Chongqing Iron and Steel per allargà u so territoriu. Jiangsu Xuzhou prevede d'ottimizà è integrà 18 imprese di ferru è d'acciaiu per furmà 2 conglomerati di ferru è d'acciau à grande scala in l'annu, è uttene una riduzione di più di 30% in a capacità di produzione d'acciaiu da u 2020.

L'ubbiettivu precedente di riduzzione di soprapapacità hè statu rializatu. A "retrospettiva" di quist'annu di riduzzione di a capacità d'acciaiu si cuncintra nantu à l'ispezione di l'implementazione di u travagliu di a capacità d'acciaiu è a rettificazione in tutte e regioni pertinenti dapoi u 2016. A chjave hè di risolve a capacità eccessiva di pruduzzione d'acciaiu è riprende i "distretti". U spegne è u ritruvamentu di l'equipaghji di fundizione implicati in "Steel".

Qin Yuan, un espertu di ecunumia, hà dettu à un giurnalistu di Beijing Business Daily chì in u prucessu di riduzzione di a capacità di pruduzzione d'acciaiu in l'ultimi cinque anni, u "pavimentu d'acciaiu" hè statu liberatu è cumpletamente ritiratu da u mercatu. Inoltre, alcune di e "cumpagnie siderurgiche zombi" sò state liberate, è l'altra parte hè stata rinvivita dopu l'integrazione. A cuncintrazione di l'industria siderurgica hà continuatu à cresce, è l'assi è u passivu di un grande numeru di cumpagnie siderurgiche sò stati ancu migliorati è riparati.

Malgradu i risultati evidenti, a Cummissione per u Sviluppu è a Riforma è u Ministeriu di l'Industria è di a Tecnulugia di l'Infurmazione anu ancu signalatu in a nutizia chì alcune cuntradizioni prufonde in l'industria ùn sò ancu state risolte in modu fundamentale. In listessu tempu, cù u miglioramentu di i vantaggi di l'industria siderurgica, alcune località è imprese anu a voglia di custruisce à a ceca prughjetti di l'acciaiu, è di cunsulidà i successi di a riduzione di capacità si trovanu à affrontà nuove sfide. U scopu di stu travagliu hè di guidà e cumpagnie siderurgiche à abbandunà u vastu metudu di sviluppu di vincere per quantità è prumove u sviluppu di alta qualità di l'industria siderurgica.

In quantu à i prublemi restanti, Qin Yuan hà analizatu chì cù a compensazione di l'imprese povere, i prufitti di tutta l'industria si migliuranu, è u desideriu di l'imprese di aumentà a produzzione hè relativamente forte. Ancu se a tendenza di l'integrazione si sviluppa, significa ancu chì l'integrazione diventa più difficiule.

Si capisce chì questu travagliu coprirà ancu a custruzzione è a messa in opera di prughjetti di fusione d'acciaiu, è dinò l'implementazione di a rettificazione è a rettificazione di i prublemi truvati in ispezioni precedenti. È u travagliu di riduzzione di a pruduzzione in acciaio grezzu di quist'annu si cuncentrerà annantu à a riduzzione di a produzzione d'acciaiu grezzu di e cumpagnie cù prestazioni ambientali povere, cunsumu energeticu elevatu, è livelli di apparecchiature tecnologiche relativamente arretrate, in modu da assicurà chì a produzzione naziunale d'acciaiu grezzu in u 2021 abbandunassi annu- annata.

Aumenta a produzzione riducendu a capacità produttiva

Ancu se a capacità di pruduzzione d'acciaiu serà ulteriormente cumpressa, Lange Steel prevede chì a dumanda di consumu naziunale d'azzaru continuerà à cresce in u 2021, è a dumanda totale d'acciaiu grezzu di a China per tuttu l'annu pò ghjunghje à 1,1 miliardi di tunnellate, un aumentu di circa 5% annantu à l'annu scorsu. I dati di l'Uffiziu Naziunale di Statistiche anu ancu dimustratu chì da ghjinnaghju à ferraghju, a produzzione domestica di ferru purcinu hè aumentata di 6.4% annuale, è a produzzione d'acciaiu grezzu aumentata di 12.9% annuale.

Mentre riduce a capacità produttiva puru aumentendu a produzzione, pare un "circhiu stranu". A stu riguardu, Xiao Yaqing hà dettu chì a rapida ripresa ecunomica, a ripresa di u travagliu è di a produzzione, è a dumanda di custruzzione in vari campi anu una dumanda assai grande di materie prime è ausiliari in massa, cumpresu l'acciaiu. Inoltre, l'usu propiu per capita di l'acciau hè sempre in traccia di sviluppassi paragunatu à a pruduzzione ecunomica tutale, è ci hè sempre assai spaziu per u sviluppu in a dumanda di custruzzione è trasportu di l'automobile.

In una intervista cù un ghjurnalistu di Beijing Business Daily, Cheng Yu, un ricercatore senior di l'Istitutu di Capiscitura, hà analizatu chì a riduzzione di capacità hè stata cumpletata cù l'espansione di a dumanda. Sutta a stimulazione di u sviluppu di l'industria immubiliare è di l'automobile, a dumanda d'acciaiu hè sempre forte, chì crea dinò creazione per l'acciaierie. Per aumentà l'investimenti in un ambiente di prufittu megliu, a capacità di produzione inutile serà scartata prima di u tempu.

È quist'annu, rimpiazzà e mancanze è l'investimentu in infrastrutture serverà ancu da un puntu di partenza impurtante per una crescita economica stabile, è l'investimentu immubiliare continuerà à cresce, ciò chì permetterà ancu à u cunsumu domesticu d'acciaiu di a China di cuntinuà à rinfurzassi in u 2021. Qin Yuan crede ancu chì u prezzu attuale di l'acciaiu sia sempre in crescita, è e pulitiche riducenu ancu i sconti di l'impositu à l'esportazione è aumentanu l'importazioni per risponde à a dumanda interna.

In più di a dumanda di u mercatu, duvemu ancu vede l'offerta di u mercatu. Chen Kexin, analista capimachja di u Centru di Ricerca Economica Lange Steel, hà prima analizatu chì a ragione per a quale a pruduzzioni di quist'annu hè prevista per cuntinuà à cresce hè a capacità di pruduzzione d'acciaiu avanzata appena aghjunta in l'ultimi anni. In u 2021, alcuni di sti novi prughjetti di capacità saranu messi in produzione unu dopu l'altru, è si prevede chì ci seranu ancu decine di milioni di tonne. À u listessu tempu, u tassu di utilizzu di capacità cuntinueghja ancu à cresce, affinchì l'espansione di a pruduzzioni di quist'annu abbia sempre un novu spaziu.

Nuove sfide in u scopu di "duale carbonu"

Per uttene l'ubbiettivi di "carbon peaking" è "neutrality carbon", à a fine di dicembre di l'annu scorsu, Xiao Yaqing hà fattu capisce à a Cunferenza di travagliu di l'Industria Naziunale è di l'Informatizazione chì l'obiettivu di carbon peaking è di neutralità di carbonu duveria esse focalizatu. nantu à l'implementazione di azzioni industriali à bassu carbonu è di ingegneria di fabricazione Verde. Cum'è una industria intensiva di energia, l'industria siderurgica deve riduce risolutamente a produzzione d'acciaiu grezzu per assicurà una calata annuale di a produzzione d'acciaiu grezzu.

In vista di Qin Yuan, a pressione annantu à l'industria siderurgica in u scopu di "duale carbonu" deve esse vista separatamente: "In termini di carbon peaking, a pressione pò esse micca troppu grande. Cù a sustituzione di prucessi corti à prucessi lunghi, aiuterà in realtà. Riduzione di e emissioni di carbonu. In u prucessu di produzzione d'acciaiu, ci sò sempre parechji posti per riduce l'emissioni di carbonu, eccu perchè parechje cumpagnie siderurgiche anu stabilitu u puntu di punta di u carbonu prima di u 2030. "

Hè dichjaratu chì u "Pianu di Azione di u Carbon Steel Peak and Carbon Reduction Action Plan" hà furmatu un prugettu rivedutu è miglioratu, è u scopu di u piccu di u carbonu di l'industria hè inizialmente stabilitu cum'è: prima di u 2025, l'industria di l'acciaiu ottenerà un piccu di emissioni di carbonu; da 2030, l'industria siderurgica avrà emissioni di carbonu. 30% inferiore à u valore di punta, si stima chì 420 milioni di tunnellate di emissioni di carbonu seranu ridotte.

Qin Yuan crede chì a neutralità di u carbone metterà più pressione annantu à l'industria siderurgica. «L'emissione di carbonu di a produzzione d'acciaiu à longu prucessu hè inevitabile. Questu richiede un aghjurnamentu relativamente grande di u prucessu di l'industria siderurgica. Ma perchè u puntu di u tempu hè tardu, dipende ancu da l'industria siderurgica in u prucessu di uttene picchi di carbonu. Chì hè a situazione? " Qin Yuan hà dettu à un giurnalistu di Beijing Business Daily.

À u listessu tempu, deve esse nutatu chì l'industria siderurgica in u prucessu di scumessa hè sempre enorme è sottu pressione. À u Forum di Sviluppu di u Ferru è di l'Aceru di a Cina di u 2021 (Dodicesimu) tenutu pochi ghjorni fà, Hu Wenrui, un accademicu di l'Accademia Cinese di Ingegneria, hà ancu enfatizatu: "L'industria di u ferru è l'acciau hè l'industria cù e più grandi emissioni di carbonu trà i 31 categurie di fabricazione, chì riprisentanu circa 15% di e emissioni totali. "

Si capisce chì ancu se l'emissioni di diossidu di carbonu di u mo paese per tonna d'acciaiu sò avà diminuite, a quantità tutale hè sempre relativamente grande. Xiao Yaqing hà dettu nanzu chì u cunsumu mediu mundiale di carbone per tunnellata d'acciaiu hè di 575 kg di carbone standard, paragunatu à 545 kg in Cina. A causa di u grande volume di a Cina, ci hè ancu un potenziale da sfruttà in termini di risparmiu d'energia è riduzione di emissioni.

U "Pianu d'Azione di u Picculu di Carbonu di l'Industria Siderurgica è di a Riduzione di u Carbonu" afferma chiaramente chì ci sò cinque percorsi principali per uttene i scopi di u piccu di u carbonu di l'industria di l'acciaiu, vale à dì, prumove a disposizione verde, a cunservazione di l'energia è l'efficienza energetica, ottimizendu l'usu di l'energia è a struttura di u prucessu, è a custruzzioni una catena industriale di ecunumia circulare. È applicate una tecnulugia avanzata à bassu carbonu.

Cheng Yu hà dettu chì sottu à u requisitu di "duale carbonu", l'industria siderurgica hà bisognu di cambià in permanenza a struttura energetica è l'efficienza energetica, ma in listessu tempu, cambià a struttura energetica significa ancu cambià u prucessu metallurgicu, chì hè un investimentu tamantu. Parechje capacità di produzione chì eranu originariamente qualificate, ma chì ùn sò ancu state completamente ammortizzate, seranu ancu eliminate prestu, dunque a prufittuità di e siderurgie affronterà sempre sfide.


Tempu di posta: Maghju-13-2021